On Blogger since February 2008


Saya tertarik membaca komen dari sahabat blogger karukord jagau's dan Deru ombak. Terus saja saya ambil komen-komen tersebut sebagai entri pada hari ini. Boleh juga mendapat idea dari sini untuk share dengan semua sahabat blogger. Apa yang dikatakan oleh mereka? sahabat-sahabat boleh membaca di entri ini, atau saya sudah capturekan sedikit komen mereka di bawah:



Ini adalah hasil daripada maklumat ini di link saya:

since February 2008
Saya tidak pernah terfikir, akan ada yang mempersoalkan hal ini. Saya sangat gembira kerana ada yang mengambil berat. hehe. Ok, saya memang mula menulis since February 2008, February 2012 hari tu, sudah mencecah 4tahun saya bersama dunia blogger ini. Tapi mana entri-entri saya selama 4tahun itu? Saya delete, untuk mulakan sebuah entri baru dengan nafas baru. Sayang akan memori penulisan lama, itu saya tidak nafikan. Tetapi saya sudah tukarkan genre penulisan dan tema blog kepada blog yang ada sekarang. 

Sebagai permulaan kepada tema blog baru ini ( pembaca boleh melihat serba sedikit di ruang 'owner' sebelah kanan atas blog ini untuk malkumat lanjut ) saya berbangga sekali dengan blogger-blogger baru tetapi mempunyai ramai followers dan bergerak aktif dalam dunia penulisan, mereka / anda adalah guru dan sumber inspirasi saya, insya-Allah.

Setelah lama memerhati dan menjadi silent readers kepada blog-blog anda / mereka, saya dapat rasakan ada ukhwah yang indah di antara blogger-blogger ini sebenarnya, yang mana saya rasa saya dekat dengan anda / mereka bila saya membaca semua komen-komen di atas setiap entri-entri yang dikeluarkan. Saya suka membaca blog yang banyak berkisar kepada pengalaman peribadi dan pandangan-pandangan yang menjana pemikiran saya. Itu adalah jalan mudah mendapat maklumat dah pandangan, info dan pengetahuan, pengalaman dan memori.

Saya juga bercita-cita menjadi penulis sebagaimana anda / mereka. menjadi sebahagian dari keluarga besar blogger-blogger sekalian. Mendapatkan pandangan kalian tentang apa jua yang saya utarakan, insya-Allah. Terima kasih semua atas sokongan moral yang diberikan melalui komen-komen yang ditinggalkan. Insya-Allah, moga lapangan ini lapangan terbaik untuk kita sama-sama berkongsi rasa.

Menjawab tak? hehe

13 sahabat yang tersenyum !:

Kakzakie Purvit said...

Ohhh... begitulah kisahnya... ok jugalah maknanya lama dah berkecimpung tapi yg ini create blog barulah smile ye...

Abang Karu said...

haaa kan betul....dh lama (^_______^)

terima kasih kerana sudi menjadi sahabat di talian maya ini :-)

hahahha kak ya mana kak ya...(Deru Ombak)

Jendela Hati said...

teruskan menulis ya smile

Deru Ombak said...

Salam SMILE..
Akak tertinggal keretapi lagi hari ini..
Moga anda menjadi sebahagian Dari keluarga Maya kami.
Teruskan ber n3.. InsyaAllah saya Akan sentiasa Ada di sisi anda.. ( tanpa janji.. Sbb Ada kalanya saya tertinggal last train). :)

Asmara said...

Salam, eh sama kita since mac 2008. catatan yg menarik di sini. :D.

Zehan Ilyana said...

wah..lamanya dah jadi blogger rupanya..;D

teruskan menulis and blogging yea..:DDD

Abang Karu said...

saya singgah lagi....hehehee

lelamaisara said...

Hai...
Wah dah lame jadi blogger ye..saye budak baru belajar kalu salah tolong tunjukkan..:)

Nisa' said...

Ada juga blogger yang ambil tahu those little things :) I loike!

LYAfrina said...

askum...
salam perkenalan juga drp saya.. btw..tqvm, krn sudi meyinggah di blog saya.. btl tu, setiap org ada kisah tersendiri.. smoga tahun baru ni, mberi smngt baru dlm arena blog..

thn 2008 tu dh ckp lama tu..time tu lya xde blog pon lg & thn tu thn lya bsabung nyawa antara hidup mati ..

MulutPayau said...

Assalamualaikum ....

Senyummmm.....salam kenal dari akak..thnks sudi jadi sahabat maya akak......

Teruskan menulis ya.....

IntaNBerliaN said...

ooo mcm tu.. kira sy awk lg seniorlah yer.. best gak kan berblog.. dpt ramai kwn :-)

kay_are said...

owh.. dah pernah menulis banyak entri r sebelum ni.. pastu delete?? sayang nye.. tapi baru r faham nape ade 1 entri je mase mula2 singgah sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 entry terbaru | S.M.I.L.E |